« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

4. Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.

5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.

10. Uchwała w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku za rok 2023.

11. Rozpatrzenie, debata nad przedstawionym raportem o stanie gminy za 2023 rok.

13. Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną wniosku w sprawie absolutorium Burmistrzowi Lipska za 2023 rok.

19. Uchwała w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Lipsk.

20. Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr XLI/325/23 w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lipsku.

22. Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr IX/54/15 Rady Miejskiej w Lipsku z dnia 12 listopada 2015 r. w sprawie opłaty targowej.

23. Uchwała w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/58/15 Rady Miejskiej w Lipsku z dnia 12 listopada 2015 r. w sprawie przystąpienia Gminy Lipsk do stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania - Fundusz Biebrzański"

24. Uchwała zmieniająca Uchwałę Nr I/3/24 z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie powołania i ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Lipsku.

25. Uchwała zmieniająca Uchwałę Nr I/5/24 z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie powołania i ustalenia składu osobowego Komisji finansów i planowania Rady Miejskiej w Lipsku oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji.

26. Uchwała zmieniająca Uchwałę Nr I/6/24 w sprawie powołania i ustalenia składu osobowego Komisji kultury, oświaty i spraw społecznych Rady Miejskiej w Lipsku oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji.

27. Uchwała zmieniająca Uchwałę Nr I/7/24 z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie powołania i ustalenia składu osobowego Komisji gospodarki i środowiska Rady Miejskiej w Lipsku oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji.

28. Wolne wnioski i informacje.

29. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej