Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XII sesji.
4.
Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2025 r.
7.
Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk.
8.
Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu budżetu gminy na 2026 r.
9.
Uchwała w sprawie przyjęcia "Programu współpracy Gminy Lipsk z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne na rok 2026".
10.
Uchwała w sprawie rocznego planu potrzeb w zakresie prac społecznie użytecznych na rok 2026.
11.
Uchwała w sprawie uchylenia Uchwały XIV/132/2000 Rady Miejskiej z dnia 31 sierpnia 2000 r. w sprawie ustalenia czasu pracy placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i usługowych.
12.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lipsk.
13.
Uchwała w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości.
14.
Informacja dotycząca stawek podatku od środków transportowych.
15.
Informacja o stawkach podatku rolnego i leśnego na 2026 r.
16.
Informacja o opłatach lokalnych na 2026 r.
17.
Informacje dotyczące oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych i pracowników samorządowych za 2024 rok.
18.
Wolne wnioski i informacje.