Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z VII sesji.
4.
Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego, w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
7.
Uchwała w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty.
8.
Uchwały w sprawie zwolnienia z części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym
9.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr VI/47/24 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Augustowskiemu.
10.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy Powiatowi Sokólskiemu.
11.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy Powiatowi Augustowskiemu.
12.
Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2025- 2039.
13.
Uchwała w sprawie zmian w budżecie Gminy Lipsk na 2025 r.
14.
Uchwała w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2026 roku.
15.
Uchwała w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Lipsk w 2025 roku.
16.
Uchwała zmieniająca uchwałę Nr I/4/24 w sprawie powołania i ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Lipsku.
17.
Przedstawienie Radzie Miejskiej sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2024 rok.
18.
Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2022-2024 za rok 2024.
19.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Lipsk na lata 2024- 2027- za rok 2024.
20.
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminny Lipsk z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego za rok 2024.
21.
Wolne wnioski i informacje.