Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z IV sesji.
4.
Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 r.
7.
Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk.
8.
Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu budżetu gminy na 2025 r.
9.
Uchwała w sprawie rocznego planu potrzeb w zakresie prac społecznie użytecznych na rok 2025.
10.
Uchwała w sprawie przyjęcia "Programu współpracy Gminy Lipsk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025".
11.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lipsk.
12.
Uchwała w sprawie stawek podatku od środków transportowych.
13.
Uchwała w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości.
14.
Uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych gminy niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
15.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości z dotychczasowym najemcą na okres do 3 lat.
16.
Informacja o stawkach podatku rolnego i leśnego na 2025 r.
17.
Informacja o opłatach lokalnych na 2025 r.
18.
Informacje dotyczące oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych i pracowników samorządowych za 2023 rok.
19.
Wolne wnioski i informacje.